Mejllista för aktiviteter på Historiska museet

Historiska museet har aktiviteter på helgerna för både stora och små. Varje lördag sker visningar i ett historiskt ämne. På söndagar kan barnen skapa egna verk i vår ateljé. Vill du få information om våra aktiviteter är du välkommen att skriva upp dig på denna mejllista. Du kan när som helst enkelt sluta att prenumerera på listan om du vill.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Våra öppettider

September-maj

Onsdag–söndag: 12:00–16:00
Måndag–tisdag: stängt

Juni-augusti

Tisdag–söndag: 12:00–17:00
Måndag: stängt

Observera: Domkyrkomuseum är tyvärr stängt för ombyggnad.

Kontakt: +46 46 222 79 44 eller info [at] luhm [dot] lu [dot] se